söndag 6 december 2009

Mycket produktiv dag! Har sytt en klänning/kjol, börjat på en
gardin. Sen var ja på en spännande innebandy-match, tyvärr hade
killen bakom lite svårt med tempramentet, och ropade och busvissla
rakt in i skallen på mig så fort domaren dömde emot WiC. Suck, till
och med jag förstod att det faktiskt var rättvist dömt. Sen åkte
jag hem till Bua för att äta kvällsmat hos morsan & farsan, men
innan det stack jag in till farfar en kort stund, det var så underbart
att se honom och att prata lite med honom. Han spelade munspel för
mig, som han hade lärt sig att spela på nu det senaste. Han sa att
när det blir för tugnt, så plockar han fram munspelet och spelar
lite. Jag älskar min farfar, han är så fin! Sen gick ja till
nästnästa hus, och där bjöds det på frestelse. Fina föräldrar,
lite snoriga, men fina ändå :)

1 kommentar:

  1. pappa ser ut att vara en och fyrtio på det här kortet. inte helt rättvisande ;)

    SvaraRadera