onsdag 1 september 2010

[ ett steg närmare himlen ]













För ett par veckor sen var jag uppe och flög i luften. Helt fantastiskt var det! Jag satt på diskbänken hemma och försökte peppa mig själv till att ge mig ut på en löparrunda. Just då ringer Annie: "-Jag tänkte ge mig upp i luften om en kvart, ska du hänga med?" Där rök den löparrundan, med glädje.

Vi styrde kosan mot Bua det första vi gjorde. Där spelades det fotbollsmatch på planen och hemma på min gata kom pappa körandes med bilen. Lite snurrigt var det över Bua just och jag mådde lite illa. "-Som alla andra flygplan så serveras det lite snacks även på detta planet" sa Annie och gav mig en klubba som tog bort allt illamående. Vi flög upp bland molnen och solen log mot oss.


5 kommentarer:

  1. WOW!!! Vilka FANTASTISKA bilder!! Ser underbart ut! Hoppas du har det bra raring!
    puss o kram anneli

    SvaraRadera
  2. hej emsan!coola bilder! ;) häftigt att Annie är pilot! skorna var awesome!längtar efter svensk shopping!

    SvaraRadera
  3. Det krävs tillstånd fån militären för att få ta flygfoto samt att publicera dem. Har du det? Annars kan det bli dagsböter....

    SvaraRadera
  4. Måste bara försvara att det inte alls krävs några tillstånd för flygfoton längre :P

    SvaraRadera
  5. Tack! Annie kan sin sak... med både flygning och tillstånd :)

    SvaraRadera