torsdag 2 september 2010

[ syrrans gadd ]





Jag fick äran att agera tatueringskonstnär förra veckan. Det var syrran som gaddade sig. En tax ville hon ha. Från början var det väl en kul grej när jag målade en tax på hennes handled, men som sen skulle visa sig vara en riktigt bra idé. En fulsnygg, egenmålad tax. En tribute till Saga, och som hennes egna ord: "det känns fint att få vakna varje dag bredvid en tax som dessutom inte luktar lik i munnen" Dessutom var jag med i studion och fotade händelsen. Såhär såg det ut!

8 kommentarer:

  1. hahaha... du börjar bli rutinerad tatueringskonstnär vid det här laget. ;)
    coolt! du skype snart va? saknar dig o våra morgonmys goding! kramar a

    SvaraRadera
  2. men jisses vad korkat och fult.

    SvaraRadera
  3. Mycket snygg och personlig, kan jag intyga som sett den IRL. Kommentarer som ovanstående är ju bara totalt onödiga och meningslösa.

    SvaraRadera
  4. Men vad är det för otroligt feg människa som lämnar en sån kommentar och dessutom utger sig som anonym? Riktigt ruttet.

    SvaraRadera
  5. kära anonym #2, har tanken någonsin slagit dig att det är totalt meningslöst att kommentera andra människors kroppar och utseenden? jag har ju ingen aning om vem du är, men mycket troligt är att jag finner något av dina plagg helt smaklöst, men inte går jag och säger det till dig! vad du bär, bär det med stolthet! det är ju för dig och ingen annan du bär det. ingen annan har med ditt utseende att göra, precis lika lite som du har med mitt utseende att göra. nä, sprid fina ord i stället för nedsättande kommentarer. dessvärre är det så, att det hela blir än tarvligare av att du skriver kommentaren anonymt. stå för dina ord, människa. nåväl, jag avrundar här med att säga att den där taxen är så innerligt välkommen på min handled, och jag bär den med stolthet.

    kärlek och respekt.

    SvaraRadera
  6. hoppas du inte ger upp din blogg för så fjantiga kommentarer emelie. Jag diggar den skarpt o älskar dina bilder!! O dig såklart vännen! puss o kram /anneli j

    SvaraRadera
  7. Btw: Cool tattoo!:) idag äre min tur! Love the smell of Ink! ;)om det var din första Annelie,.så välkommern till Beroendet av tatueringar..Lovar att du kommer vilja ha fler!;-)

    SvaraRadera