söndag 24 januari 2010

Sånt här gillar jag: Jag har inte en aning om när bussarna går
från Annelie ner på stan, de går dock varje kvart, men en kvart är
ganska mycket att komma försent om man skulle missa en buss. Jag hade
så späckat välplanerat schema på morgonen att jag inte ens hann
kolla busstiderna, jag tänkte "jag går ner när jag är klar, så
får vi se vilken ja kommer med". När jag är klar och har gått ut
genom dörren får jag en känsla av att jag ska springa lite lätt
nerför trappan. När jag svänger runt hörnet och har bara några
meter kvar till busshållplatsen så ser jag att bussen är på väg
att sakta in just vid den hållplatsen. Sånt gillar jag!

Alltså vi snackar om att jag tog på mig strumpebyxorna på ett visst
antal sekunder, jag sminkade mig i lagom många minuter o.s.v. Vi
snackar rätt antal SEKUNDER! Coolt.

Nu är det dags för årets första konsert och den blir i Smögen. Som
man har längtat! :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar