måndag 29 mars 2010

Systra mi

Det här är min syster. Jag älskar henne tokmycket. Så mycket att om
hon skulle försvinna ut ur mitt liv så skulle jag nog stänga mina ögon för att aldrig mer öppna dem, krypa in i ett hörn för att aldrig mer komma ut därifrån. Vi skrattade så mycket när denna filmen spelades in att vi höll på att inte få luft! :)

Såhär blev resultatet.

OBS bilden är arrangerad.

Imorgon åker jag till Australien, och ikväll ska vi säga farväl för ett tag. Men bara för ett tag. Men att ta farväl är ju att dö en smula.
Älskvärda Terese har också varit här, och vi har sagt hejdå till varandra, för när jag kommer hem, så är hon inte kvar i staden. Så otroligt
ledsamt! Jag svarade i hennes telefon idag när en försäljare ringde.
Det var roligt, tyckte jag. Jag tror hon tyckte det var ganska roligt också, eller? :) Chansen att försäljaren aldrig mer ringer tillbaka är ganska stor, och det vore väl skönt att slippa de trakasserierna? :)

Nu drar jag ner till sol, värme, en efterlängtad vän
och massa äventyr och tokerier!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha tack så mycket för att jag fick äran att se filmen redan igår, den bjöd verkligen på många skratt! Annelie är så rolig! Du däremot, din lilla ärta. Det var inte fullt lika skojsamt när du låtsades heta Anna och vara mitt uppe i en 6akt när telefonförsäljaren ringde och sökte mig. Antingen trodde denne prick att min telefon är stulen eller trodde han att jag höll på med en 3kant eftersom du viskade om en kondom.. Antaligen tror han det sistnämnda! :) Tusen tack Em! Nu är jag förevigt listad som en skummis i deras register.
    Det var sådär lagom roligt även fast det skämtet bjöd på en hel del skratt! Jag skulle nog vilja påstå att ni är precis lika roliga och härliga systrarna Albertsson. Tack så mycket för en jätterolig och mysig kväll! I said NOOOO NOOOO NOOOO jag vill inte att vi ska bo i olika städer, hur ska jag klara mig utan dig mitt lilla hjärtegull... Men du, ha det helt underbart på din Ausresa!! Ses ev snart. :) Massa kramar Tesan.

    SvaraRadera