måndag 5 april 2010

halsning fran australien

hej mina ljuva duvor!
har kommer en halsning fran ett land laaaangt borta.
efter en superlang resa kom jag fram till darwin dar jag traffade min parla pa ett hostel mitt i natten. det var 5 dagar sen. pa de fem dagarna har jag redan varit med om massa fantastiska saker. vi akte ut pa aventyr i bushen (kakadu) med ett gang pa 6 personer, plus 2 guider. vi har vandrat mest hela dagarna i ett fantastiskt gront landskap. det var otroligt varmt dock, men emellanat stannade vi och badade i vattenfall. tva natter i rad har vi sovit under bar himmel, under en fullmane och en himmel full av stjarnor. vackert.
vi plus 2 pers har nu tagit oss vidare med flyg till cairns, hyrt en bil darifran och kort upp till regnskogen i cape trib. har sover vi inatt och far hem imorgon. hoppas pa en promenix i skogen imorgon nar det ar ljust. det ar valdigt mycket vaxtlighet har. det har dock borjat regna nat hejdlost. sa vi vet inte om det finns vagar kvar att ta sig hem pa, det vore katastrof, eftersom vi har ratt spackat schema och en bil att lamna tillbaka innan 16.00 imorgon.
bilder lagger jag upp nar jag har mer mynt! tiden tickar har. 2 min kvar.
over and out, puss.

1 kommentar:

  1. Skönt att höra från dej. Förstår att du har det helt underbart. Kramar i massor!!!!!

    SvaraRadera