söndag 11 april 2010

Jaa, precis som jag har sagt till manga sa ar det inte direkt bloggandet eller uppladdning av massa bilder som man vill satsa pa nar man ar ivag sahar. nar jag kommer hem igen kommer jag ha massa tid att plocka fram de basta bilderna och da ska ni fa se. nu har jag fem minuter over innan vi maste sticka och ata lunch. vi ska ut pa sandaventyr i tre dagar! fraser island, kolla upp det om ni vill. det kommer bli lackert. en sando som det vaxer regnskog pa. ska bli haftigt att se! hoppas allt ar bra hemma! krammmmmmpppp

5 kommentarer:

  1. det är roligt att få läsa om hur du har det!! PUSS!! /annelie

    SvaraRadera
  2. ar du ironisk eller? :)

    SvaraRadera
  3. haha! nej, men det är din adress som står förskriven på din dator, honey ;) jag var för lat för att ändra. /barbro

    SvaraRadera
  4. jo, fast ja tankte om du va ironisk, just for att ja bara uppdaterat tva ganger :) ses pa onsdag, karleken min!

    SvaraRadera
  5. ah, då fattar jag! mm, det har inte varit superintensiv uppdatering, that's for sure. men det är roligt att läsa när det väl är något nytt. ses när vi ses, kärleken min! :)

    SvaraRadera