torsdag 11 februari 2010

Det är så vansinnigt vackert ute om dagarna nu. Kallt = klarblå himmel, gnistrande snö och frisk luft. Att sitta inne och jobba är bra för det mesta, men sånna här dagar känns det som att man inte skulle vilja jobba så länge som man gör. Man vill ha tid till en lång promenad innan det blir svart.


Men idag tog jag mig faktiskt ut mitt på dagen! Det var dags att ta bort födelsemärken. 3 stycken blev det! "Men Emelie, jag kommer inte känna igen dig!" som sa M i telefon :) Jag gick därifrån och tyckte lite synd om mig själv, plåster lite här och var, bedövad ända upp till öronen och 3 stygn på olika ställen. Det var inga farliga märken, men de var utstående och helt klart i vägen ibland.



Hittade en länk på Malins blogg som jag tyckte var så vansinnigt rolig att jag måste dela med mig av den här också. Kolla här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar