måndag 1 februari 2010

En mycket enkel men rolig lek är ju kändisleken. Den har vi roat oss
med ganska mycket i helgen. Och godis har vi ätit! Som om det vore
vår sista dag!!! Men mitt godislöfte då??? Ehm, jo det börjar
faktiskt idag igen. Tog en liten paus. Mamma har lärt mig att man ska
mjukstarta :) Vi har också varit på ICA Maxi. Eller ah, jag var där
2 gånger på samma dag. Så mysigt så! (med Gulletussan-röst) :)
Andra gången var det "all in" med mosbricka och hela kittet!

Söndag var det dags för Saron, lika bra som vanligt! Jag gillar den
församlingen starkt! Så enkelt, så lättförståeligt, så äkta och
dessutom superbra musik. Annelie gjorde ordning sig så fint själv,
men jag sa till henne att ta ut tofsen mitt på huvudet. "Du kommer
aldrig att få några kompisar om du går runt sån" sa jag till henne.

På söndagkvällen åkte jag in till stan igen, ensam denna gången,
och gick på gospelkonsert med en STOR kör på 200 pers och skönt
blås.

Nu är det ny vecka och åter jobbdags! Sitter på tåget och hungrar
ihjäl, hann inte med frukost innan ja va tvungen att rusa till
spårvagnen. Tur att ja jobbar så nära Kvantum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar