måndag 8 februari 2010

Puts väck bara?

Har ju varit i Göteborg hela helgen och på avstånd tagit del i den 18-årige grabbens försvinnande i Varberg. Man har läst varenda artikel som skrivits om honom, letat runt på Facebook efter ännu mer info och bara tänkt hela tiden på honom, hans familj och alla fantastiska människor som letar efter honom. Man har tänkt att någon av alla dessa människor som går runt och letar i Varberg ska hitta något tecken på något sätt. I tidningarna på internet kunde man se bilder på lappar som folk satt upp överallt i Varberg. Igår när jag kom till Varberg och jag gick förbi första lappen med en bild på David med rubriken "Försvunnen", så slog det mig att "nu är jag i staden, och det kan faktiskt vara JAG som hittar ett tecken" och en ilning gick genom kroppen. Det är så konstigt när det blir så nära, det är ju sånt här som händer i andra länder, andra städer eller på film. Undra just vad som har hänt med honom? Tankarna idag går till honom och till hans familj, och till Gud.... -var hos dem idag och inge ett lugn bland dem!

1 kommentar:

  1. det är så fruktansvärt hemskt. hoppas verkligen att dom hittar honom snart, så familjen kan få lite svar. kan inte ens tänka mig in i hur hemskt det måste vara.

    SvaraRadera