torsdag 25 februari 2010

Idag har jag haft en känsla i mig hela dagen, en känsla om jag bara
vill hem och krypa upp i soffan med mina nya innetofflor på fötterna.
Där skulle jag sitta/ligga hela dagen och titta på film och greja med
kyrkans hemsida. Det var en känsla av att tyckte synd om mig själv.
Kvinna som man är plus att vädret gör att man inte ens vill råka
titta ut. Usch!

För att kompensera den här känslan gick jag raka vägen till bokrean
i societen och köpte twilightbok nr 2 & 3. Sen gick jag till Kvantum
och storhandlade. Verkligen storhandlade. Jag ökade dessutom på
pluskontot på min tantiga sida när jag valde att gå runt med en
KUNDVAGN istället för en kundkorg. Eller var det av lathet? Ett tant-
tecken till var väl när jag plockade upp en sån där låtsaspeng,
som är gjorda för att passa endast för kundvagnsmynthållare, ur
plånboken... :) Jag bröt mitt godislöfte för 3e gången i år och
köpte en godispåse, bara för att ja tyckte så synd om mig.

Sen kom MIN ÄLSKADE GRANNE och hämtade mig vid affären, för dels
gick det inte att gå hem utan att slå halvt ihjäl sig plus att notan
slutade på 700:-.... Vilket säger att det var mycket att bära. Tack
Dave, min ängel!

Ser ni vilket fint inbjudningskort som låg i lådan häromdan? :)
Eller ah, ja visste ju om det, och jag visste hur det såg ut eftersom
det var jag som gjorde det :) Men KUL!!!!!! :)

5 kommentarer:

  1. Åååå Emsan! Hoppas du känner dig lite gladare idag! Det är ju FREDAG!! Vilken skön torsdag du hade, underbart med godis och bok! För min del blev det popcorn och Glee..fint. Imorgon ses vi! Tjohoo då ska du få en peppiskram!! Ha en LOVELY fredag i Götet.. Massa kramar Tesan.

    SvaraRadera
  2. Ps. Inbjudningskortet var JÄTTEFINT, det har jag redan sagt men det tåls att sägas igen!! Du är så duktig! Vad kul med bröllop! KRAM!

    SvaraRadera
  3. LYX! jag ska ner på maxi idag och köpa en sjukt god frulle till oss så vi har till imorgon :)/ylva-li

    SvaraRadera
  4. Å va snyggt inbjudningskortet blev!! Och hoppas att böcker o godis hjälpte, det brukar vara en bra kur!

    SvaraRadera
  5. Misstänkte att det var du som gjort det, inbjudningskortet alltså. Det är iaf supersnyggt.
    KRAM från Sandra

    SvaraRadera